Kracht & spiermassa opbouwen - Personal Training

  • “Omdat ik veel fiets wil ik graag sterker worden en meer kracht opbouwen in mijn benen.”
  • “Als ik op het strand loop wil ik er graag sterk en gespierd uit zien.”
  • “Ik heb alles al geprobeerd, maar het lukt mij maar niet om mijn spieren te laten groeien.”

Herken jij je in bovenstaande uitspraken? Wil je graag spierkracht of spiermassa opbouwen? Heb je het al eens geprobeerd en is het niet gelukt? Of weet je überhaupt niet waar je moet beginnen? Dan helpen wij je graag!

Spierkracht en spiergroei (hypertrofie) gaan hand in hand. Het zijn in principe twee verschillende doelen, maar door ze gezamenlijk te trainen heb je van beide onderdelen profijt. Als je net begint met krachttraining heb je misschien het gevoel dat je om komt in de verschillende soorten apparaten en oefeningen. Je weet dat ze allemaal goed zijn voor één of meerdere spiergroep(en), maar hoeveel herhalingen en sets moet je precies doen en wat is de beste techniek? Er is gigantisch veel informatie te vinden maar weten wat voor jou het beste werkt lijkt soms op zoeken naar een naald in een hooiberg.

Veel voorkomende problemen bij het vergroten van spierkracht en spiermassa:

  • De verkeerde oefeningen doen
  • Oefeningen verkeerd uitvoeren (techniek)
  • De intensiteit (gewichten) niet goed inschatten
  • Te licht of te zwaar trainen
  • Te weinig of te veel rust nemen tussen de sets
  • Geen rekening houden met voeding & herstel

De Personal Trainers van Bodyfit helpen jou graag met al deze problemen, door een op maat gemaakt, persoonlijk en effectief schema op te stellen gericht op het vergroten van jouw spierkracht en spiermassa.

Personal Training is dé oplossing voor het vergroten van jouw spierkracht en spiermassa, omdat onze trainers:

  • Precies weten welke oefeningen voor jou het beste zijn
  • Jouw leren hoe je de oefeningen correct moet uitvoeren
  • De juiste intensiteit uit rekenen en verwerken in het schema
  • Aangeven wat de beste rustperiodes zijn bij krachttraining
  • Een plan opstellen dat gericht is op snelle en optimale vooruitgang
  • Altijd vragen te kunnen stellen en snel antwoord hierop krijgen
  • Je ook buiten de trainingen om begeleiden met kennis over voeding en herstel.
  • Een luisterend oor zijn en klaar staan om jouw problemen op te lossen.
  • Altijd snel en kundig antwoord kunnen geven op al jouw vragen
  • Een stok achter de deur zijn en je elke training weer maximaal motiveren!

Beginnen met kracht & spiermassa opbouwen? 

Wil je de voordelen van Personal Training en krachttraining zelf ervaren? Vraag nu een vrijblijvend intakegesprek of een gratis proeftraining aan via onderstaand formulier. Laat je naam en telefoonnummer achter, dan bellen we je zo snel mogelijk voor een afspraak.