Personal training

Waarom Personal Training?

Iedereen sport met een bepaald doel. Maar dit doel bereiken is niet altijd even makkelijk. De Personal Trainers van Bodyfit kunnen je hierbij helpen! Bij Personal Training werk je een-op-een samen met een trainer aan jouw fysieke doelen. Met een effectief trainingsplan en de juiste coaching op het gebied van voeding behaal je een maximaal resultaat.

Personal Training is zeer geschikt voor:

  • Afvallen (én op gewicht blijven)
  • Sterker worden (meer spiermassa opbouwen)
  • Revalidatie (fit worden na een blessure)
  • Sportspecifiek (sporten zonder blessures)

De gecertificeerde personal trainers van Bodyfit (Herald, Sander, Ivonne & Jordy) helpen jou graag met het bereiken van jouw doelen.

Maak vrijblijvend een afspraak voor een gratis proeftraining via onderstaand formulier

Voedingsadvies – standaard inbegrepen

De juiste voeding is van onschatbare waarde. Zowel als je wilt afvallen, maar ook als je je spiermassa wilt vergroten. Voedingsadvies én coaching is daarom standaard inbegrepen bij Personal Training. We leren je stap voor stap hoe je jouw voedingspatroon kan aanpassen.

“Een nieuwe levensstijl zorgt voor een blijvend resultaat”

  • Géén poeders, pillen of crash diëten
  • Simpel maar doeltreffend voedingsadvies
  • Makkelijke weekmenu’s + handige boodschappenlijstjes

Effecten van krachttraining

Bij Personal Training maken we vooral gebruik van krachttraining omdat dit veel voordelen met zich meebrengt. Krachttraining:

  • verbetert de gezondheid van je hart- en bloedvaten;
  • is het meest effectief voor het verlagen van je vetmassa (afvallen);
  • verandert je lichaamshouding en -samenstelling (meer spiermassa, minder vetmassa);
  • versterkt je botten en gewrichten;
  • werkt positief voor je mentale gezondheid;
  • voorkomt blessures door sterkere spieren en gewrichten;
  • zorgt voor meer uithoudingsvermogen en meer kracht
  • geeft je meer energie voor dagelijkse activiteiten (boodschappen doen of spelen met de (klein)kinderen)

Hoe verloopt een begeleidingstraject?

Het Personal Trainingstraject begint eerst met een uitgebreide intake. We bespreken samen wat je doelen zijn en hoe we jou hierbij gaan helpen. Vervolgens voeren we een aantal lichaamsmetingen en testen uit, zodat we de beginsituatie goed in kaart hebben. Daarna wordt het inhoudelijke plan uitgelegd.

De trainingen zijn altijd volledig gericht op het behalen van jouw doel. We maken gebruik van alle beschikbare materialen in de sportschool. Zowel de fitness toestellen als de losse materialen worden gebruikt. Tijdens een training zullen we je altijd maximaal uitdagen én stimuleren. Daarnaast is het onze taak om je te informeren over de trainingen en de ‘waarom’ achter de aanpak. We doen er alles aan om je met een 100% voldoening gevoel naar huis te laten gaan!

Tijdens een training zullen we je altijd maximaal uitdagen én stimuleren

 

Pakketten & prijzen

Bij Bodyfit werken we met ‘pakketten’ van 12 of 24 trainingen. Wij geloven namelijk niet in een ‘quick fix’, maar in een aanpak die op de lange termijn werkt en écht resultaat oplevert. Bij elk pakket zit het volgende inbegrepen:

  • Uitdagende 1-op-1 trainingen
  • Regelmatige voortgangsmetingen
  • Voedingsadvies (tot in detail)
  • Persoonlijk contact via WhatsApp
  • Mentale ondersteuning (afvallen)

12 trainingen (1x per week, 12 weken) = € 55 per training, € 660,-
24 trainingen (1 of 2x per week, 12/24 weken) = € 50 per training, € 1200,-

Voordelen t.o.v. zelf trainen?

Waarom is het inschakelen van een Personal Trainer het geld waard? Je kan toch ook zelf trainen in de sportschool? Dat klopt. Maar wij zijn er van overtuigt dat een Personal Trainer veel meer resultaat oplevert dan jouw eigen aanpak, waardoor het de financiële investering meer dan waard is. De voordelen van Personal Training t.o.v. zelf trainen:

  • Een uitgedacht trainingsplan dat is gebaseerd op bewezen methodes, dat perfect aansluit bij het behalen van jouw doelen;
  • Constante controle op het proces, de intensiteit van de trainingen (niet te zwaar, maar ook niet te licht trainen);
  • Naast trainer zijn we ook (mentale) coach, om je te helpen, motiveren en stimuleren;
  • Je leert zelf hoe je na het traject effectief (kracht)trainingsmethodes kunt gebruiken om je (nieuwe) doel te behalen.
  • Inzicht in gezonde voeding; wat kun je het beste eten en waarom, in welke verhoudingen, wanneer en hoeveel?

Resultaten

Lees in dit artikel de resultaten en ervaring van het Personal Training-traject van Jeanine. Zij heeft 12 weken lang hard getraind onder begeleiding en heeft haar doelen behaald!

Gratis proeftraining

Wil je eerst uitproberen of Personal Training iets voor je is? Ervaar zelf de voordelen van deze manier van trainen door middel van een gratis proeftraining. Wij laten je graag zien dat het de investering in jezelf waard is. Vraag nu een gratis proeftraining aan via onderstaand formulier.